Ataköy Towers A Blok Kat 3 K 20/1 D: 70 Bakırköy, İstanbul info@recrodigital.com

Platformlarımız

İyi ki görmüşüm

İnternet ve sosyal medya kullanıcılarının zamanlarını nitelikli, anlamlı ve rafine içeriklerle tüketmeleri amacıyla kurulmuş bir içerik platformudur. Kültür-sanat, bilim, edebiyat, sinema-tiyatro, gezi, keşif, kariyer, yeme-içme, müzik kültürü ve birçok alanda benzersiz içerikler üretiyoruz.

Aylık ziyaretçi
marka iş birliği

Bi' kahve Arası

Kahve-kültür içerik platformu

Kahvenin kültürü, yetiştirilmesi, tarifleri, endüstrisi, yarışmaları, öğütülmesikavrulması gibi birçok bilgiyi araştırıyor ve yayınlıyoruz. İnternet dünyasındaki taramalarımıza, işin uzmanlarıyla sohbetlerimize ve kendi deneyimlerimize yer vererek okurlarımızla bilgi alışverişi yapıyoruz.

Organik ziyaretçi
BLOG içeriği
0 M+
Arama sonuçlarında gösterim

Markalarımız

Sosyal Medya Yönetimi

KALEV Okulları

1955 yılında kurulan ve bugüne kadar 15.000’e yakın mezun veren Kadıköy Anadolu Lisesi (Kadıköy Maarif Koleji) mezunlarıyla güçlü bir sivil toplum kuruluşu. 1985 yılından bugüne kadar faaliyetlerine devam ediyor. Kadıköy Anadolu Lisesi Eğitim Vakfı’na (KALEV) ait anaokulu, ilkokul ve ortaokulun sosyal medyadaki, yıl boyu iletişim stratejilerini, içerik kurgularını, moderasyonunu, kreatif çözümlerini, hedef kitle planlamasını ve medya planlamasını yaparak hayata geçiriyoruz.

Talep formu
ÖZGÜN İÇERİK​

Sosyal Medya Yönetimi

Atlas Yurtdışı Eğitim

Yurtdışı eğitimde 30 yıllık deneyimle Türkiye’nin köklü kuruluşlarından biri olan Atlas Yurtdışı Eğitim, alanında yeniliklerin öncüsü konumunda. Hedef kitlesinin tamamı gençlerden oluşan Atlas, yurtdışı eğitimi konusunda yeni bir bakış açısı kazandırmak istiyordu. Instagram, Facebook, Linkedin ve Twitter hesaplarında #sınırsızol temasıyla kurularak kampanya yönetimi, online etkinlikler, gönderi yayınları gerçekleştirildik.

kampanya
ÖZGÜN İÇERİK​

Dijital Pazarlama Yönetimi

Renga

Uluslararası ihracat iletişimi, B2B toptan satış iletişimi, Trendyol son tüketici iletişimi, Influencer marketing, prodüksiyon, web.

Renga, matara, beslenme kabı, mutfak gereçleri gibi ürünlerde kategorisinin lideri olan, 85’in üzerinde ülkeye ihracat yapan üretici bir marka. Renga’nın Türkiye’de toptan satış iletişimi, işveren markası iletişimi, Trendyol son tüketici iletişimini gerçekleştiriyoruz. Ayrıca yurtdışı kanallarını yöneterek potansiyel alıcılarla buluşturan proje ve kampanyalar gerçekleştiriyoruz.

YURTDIŞI FORMU
Kampanya

Sosyal Medya yönetimi

Thule Store Türkiye

Mağaza ve kampanya yönetimi, içerik yönetimi, moderasyon.

İsveç merkezli portbagaj, bebek arabası, çanta, araç üstü portbagaj ve bisiklet taşıma araçları üreticisi Thule markasının Türkiye yetkili distribütörü Sinerji Grup’a ait sosyal medya iletişimini yönetiyoruz. Hedef kitle tanımları, mağaza kurulumu, kampanya yönetimi, piksel ve olayların kurulumu gibi teknik gereklilikleri uyguluyor, fiziksel mağaya yönlendiren iletişim yapıyoruz.

sosyal Medya Yönetimi

Sapphirusstone

Sosyal medya takipçilerini e-ticaret platformlarında satışa yönlendiren iletişim yöntemlerinin yanı sıra tasarım ipuçları, sanat ve mimari içeren içerikler yayınlıyoruz. Takipçileri fiziksel mağazaya çeken kampanyalar hayata geçiriyoruz. Bu sektörde kendine özgü bir sosyal medya iletişim dünyasına sahip olan Sapphirusstone, sofistike tarzı ile takipçiler tarafından beğeni topluyor.

Dijital Pazarlama Yönetimi

Evviva Restaurant

Mağaza ve kampanya yönetimi, içerik yönetimi, moderasyon.

Toronto ve 5 farklı lokasyonda şubesi bulunan restoran için kurumsal sosyal medya yönetimi yapıyoruz. İçerik stratejisi, medya planlaması, marka kimliği ve influencer marketing, Tripadvisor, Yelp iletişimi gibi birçok kalemi ve kampanyaları yönetiyoruz. Aynı zamanda web yazılımını da gerçekleştiriyoruz.